Web Sürümüne Geç

    Unutulmaz ekran küfürleri

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 1
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Halkın gözü önünde olan ve büyük hayran kitlesine sahip yıldız isimlerin özellikle kameraların olduğu yerlerde daha özenli davranmaları gerekir. Arda Turan ve Tolunay Kafkas’ın küfür olayları akıllara diğerlerini getirdi. İşte kameraları unutup küfür basan bazı spor adamları…

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 2
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Turgay Şeren: Telegol prgramının efsane kadrosunun yayında olduğu bir dönem de Ali Sami Alkış ve Tugay Şeren arasında geçen diyalog uzun zaman gündemi meşgul etmişti. Youtube’de en çok izlenen videolar arasına girmesinde Turgay Şeren’in ne kadar sevildiğinin de bir göstergesi. Efsane iseniz her şey kabul edilir.

    Ali Sami Alkış: Turgay abi sana bir şey söyliyim mi?

    Turgay Şeren: Tabi söyle

    Ali Sami Alkış: Yönetim dese ki “Ali Sami Alkışı sahaya sürüyorum, libero oynayacak arkadaş” adam sesini çıkarmayacak ya

    Turgay Şeren: Yaa yok ebesinin a.. Ali Sami ya. Olur mu öyle bir şey, çok saçma bir şey…

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 3
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Emre Belözoğlu: Malumunuz böyle bir liste yaparken olmazsa olmaz isimlerden biri Fenerbahçe ve milli takımın hırçın yıldızı Emre Belözoğlu. Tabi onun vukuatlarını tek tek yazmak kolay değil. Birkaç örnek vermek gerekirse, İsviçre ile oynadığımız milli maçta soyunma koridorlarına ilk koşanlardan biriydi Emre. Kayserispor maçında Cangele tarafından sert bir hareketle yerde kaldıktan sonra saha kenarında tedavisi sürerken yaptığı “kafa kesme” hareketi hafızalardaki yerini koruyor. Yine bir milli maçta basın tribününe yaptığı kol hareketi, süper lig maçında hakeme küfür ettiği için kırmızı kart görmesi, Aragones döneminde Deivid ile saha içinde küfürleşmesi de Emre’nin vukuatları arasında.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 4
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Erman Toroğlu: Şansal Büyüka ile Lig TV’de yaptıkları “Maraton” programından bazı incilerini yazabiliriz Erman Toroğlu’nun. Beşiktaş – Diyarbakır maçında kaleci Şenol’a yapılan tezahürat üzerine yorum yapan Toroğlu olayı şu cümlesi ile bitirmişti: “Beşiktaş taraftarına sesleniyorum buradan, Şenol’un annesini lütfen normal yollardan şapın”. Beşiktaş’ın Kayseri ile oynadığı bir maç sonrasındaki yorumları da uzun zaman konuşulmuştu Erman Hoca’nın. “Bünyamin g. b. oynuyo” ve Cangele ile ilgili olan başka bir tezahürati televizyondan sansürleyerekte olsa söylemesi, küfürün sadece statlarda kalmadığının başka bir örneğiydi.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 5
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Engin İpekoğlu: Fenerbahçe ve milli takımın efsane kalecisi Engin’in olayı biraz farklı. O mağdur taraf aslında. 16 Kasım1991 Fenerbahçe – Beşiktaş maçı. O dönem TRT spikerleri saha içine girip konuşabiliyorlar. Çok tartışılan bir gol pozisyonunda yaşanan diyaloglar şöyleydi:

     


    Rıdvan Dilmen: Hocam gol değil, gol değil.

    Ahmet Çakar: Gol Rıdvan gol.

    Mehmet Özdilek: 1 metre içeride hocam.

    Bülent Karpat mikrofonu Engin'e uzatır: Engin gol müydü sence?

    Engin İpekoğlu: Ya yan hakeme gol değil dedim bana, senin ananı si… dedi.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 6
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Tuncay Şanlı: Galatasaray ile oynanan bir maçın ardından Tuncay Şanlı tribünlere giderek karşılıklı tezahürat yapıyor ancak bu durum Lig TV kameralarına yansıyordu. İşte o tezahüret: Hindi baba hindi, cimboma bindi, cimbomdan indi, kartala bindi… efendiliğiyle tanınan Tuncay’ın bu görüntüleri uzun zaman konuşulmuştu.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 7
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Guti Hernandez: Beşiktaş’ın İspanyol yıldızı bir alış-veriş merkezinde sevgilisiyle görüntülenince çok sinirlenmişti. Çıkan haberlerde Guti’nin “Niye çekiyorsunuz” deyip küfür ettiği yazıldı. Ama ne dediği ve hangi dilde söylediği muamma olarak kaldı. Zira Guti sadece İspanyolca biliyor.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 8
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Mustafa Sarp: 18 Eylül 2010 Bucaspor – Galatasaray maçında cezası sahası içinde boşta olan Sarp’a pas vermeyip şut çeken Pino’ya tepki gösteren Mustafa’nın ettiği küfür kale arkasındaki mikrofondan duyulmuştu. Canlı yayına yansıyan bu küfür maçı yayınlayan TRT’yi de zor durumda bırakmıştı. Mustafa Sarp “Yetti bee, a. Koyayım senin Pino” demesi maalesef çok net bir şekilde duyulmuştu.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 9
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Arda Turan – Caner Erkin: Geçtiğimiz sezon antrenmanda çıkan kavgada Arda, Caner’e yumruk atmış ve dudağını patlatmıştı. İkili arasında daha sonra da küfürleşmeler oldu. Bu olay antrenmanı izleyen basın mensuplarının objektifine saniyesi saniyesine yansıdıktan sonra haber olmuştu. Sezon sonunda Caner Fenerbahçe’ye transfer oldu Galatasay’dan ayrıldı.

    Unutulmaz ekran küfürleri
    • 10
    • 18
    Unutulmaz ekran küfürleri

    Yılmaz Vural: Listenin olmazsa olmaz isimlerinden biri de Türk futbolunun en renkli siması Yılmaz Vural kuşkusuz. Onun saha kenarında ve basına verdiği demeçler yüzümüzde tebessüm yaratsa da genç futbol severlere ne kadar iyi örnek olduğu ayrı bir tartışma konusu. Futbolcusuna tekme-tokat atan, küfür eden Vural’ın yaptığı her şey maç görüntülerine her zaman yansımaktadır.

    BİZE ULAŞIN