Web Sürümüne Geç

    İçten Demirören dıştan Laporta!

    Turgay Demir Turgay Demir
    Demirören niye kazandı ben biliyorum! "Dışarıdan bakınca kendimi başarılı buluyorum" dediği için. Başkan içeriden bakınca daral geldi. Gırtlağa kadar borç, temlikler vs... Kan-ter içinde kendini dışarı attı.. Kendine "dışardan" bakınca Laporta'yı görür gibi oldu... Çok başarılı olduğuna inandı ve bunu karşısındaki kalabalığa söyledi. Ey millet, ben başarılıyım! Şak şak şak. Bravo. Helal olsun sana büyük başkaaaan... Ey millet, Murat değişim istiyo ama ben zaten değiştim! Harikasınız Sayın Başkan... Bana hakaret edenleri yanıma aldım, arkamdan konuşanlara paye verdim, daha ne yapayım? Büyüksün başkan... Ey millet ben ayrıca borç yiğidin kamçısıdır diyorum, nası söz ama!.. Bravo... Siz insan diilsiniz valla, ermişsiniz ermiş... Başka ne diyorsunuz büyük insan? Ey millet diyorum ki, hatalarımdan ders aldım!.. Bakın bakın tüylerim nası diken diken oldu!? Ağlamak istiyorum, ağlamak istiyorum! "Yapma Filipescu yapma" diye haykırmak istiyorum... Ey millet hiç utanmadan benden harcadığım 600 milyon doların hesabını soran densizleri görüyonuz di mi? Sanki babalarının parasını harcamışım gibi...

    Yaranamadım size

    Yuuuuuuu olsun senin kıymetini bilmeyenlere... 62 futbolcu almışım yine de yaranamadım kardeşim! Vay densizler, vay kadir-kıymet bilmezler... Ey millet, bu Murat var ya bu Murat avukat falan diil politikacı! Hemi de sülalesi politikacı! Neeee! Vay yere bakan, yürek yakan vay.. Koynumuzda yılan beslemişiz meğer! Sakın Beşiktaş'ı ona bırakmayın.. Bırakmayız evvelallah.!. Ey millet beş yıldır yaptığım gibi bundan sonra da size çok hizmetlerim olacak! Yıldırım Demirören Yetmeeeez... Ölümü gör bi on sene daha kal başkan! Ey millet, merak etmeyin 2012'de kıyamet kopmazsa 2052'ye kadar buradayım... Helaaaaaaal... Çok yaşa Başkan... Burada alkış efekti giriyor devreye: Şak şak da şak şak. Şaka şuka da şak şak.. Ey millet beni dinlediniz, alkışladınız, teşekkür ederim, şimdi size bir müjdem var; bu sene de şampiyon biziz!.. Pardon anlayamadık!. Cacık mı dediniz!? Müjde mi bu allasen? Beşiktaş mı şampiyon olacak mış!? Neresi müjde bunun? Niye yav!? Sevinmediniz mi!? Ben sandıydım ki... Öhö. Öhöööö... Eeee... Şey... Biz Fenerbahçeliyiz, Galatasaraylıyız da ondan biraz şey olduk, yani tedirgin... Tamam sizin kazanmanıza çok sevindik ama şampiyonluk olmadı tabii... Çok ayıp çok... Hiç yakıştıramadık doğrusu... Biz sizi bu kadar sevelim, siz gidin şampiyonluk diyin... Oldu mu ya...

    BİZE ULAŞIN