Sami Yen'de koltuklar kırıldı

TÜM YORUMLAR (17)

kalan karakter 140

beyazkurt84 beyazkurt84 // İSTANBUL

perfect xp Sen Şimdi Yorum Yaptıgınımı Zannediyorsun...! Kendi Evinizde Q7siz Bir Beşiktaşa Yeniliyorsunuz...! Q7 Olsa Şimdi Tarihi Bir Maç İzleyeBilirdik...! Tabi Senin Gibiler İzlemez Korkudan...! hahahahhahhaha

29.11.2010
kjb_1903 kjb_1903 // İZMİR

baybileki, beşiktaşla bu kadar uğraşman normal acını anlıyorum ama biz zafer sarhoşluğundayken sen aklın sıra bizi ezecek cümleler etmen enterese etmeyor..kimse şu an ülkenin 2. veya 3. veya 15. büyüğünden değil, tüm dünya basınında beşiktaşımın sizleri eze eze yendiğinden bahsediyor.2-1 bitti dua edin.iptal edilen gol etti 3-1.direkten dönen top etti 4-1.q7 olsaydı 2 dane daha atardık.etti 6-1.kalecimizin yediği saçma gol de olmasa etti 6-0.neee 6-0 mı?bilmem birşey hatırlatıyormu 6 ların takımı olmuş cinbom acaba hangi ülkenin büyüğü :)))))

29.11.2010
Peacek Peacek // İSTANBUL

Beşiktaşın oynadığı futbolu beğendin mi sen şimdi :) komik ve futbol yoksunu aradaşım dün sahada İyi bir beşiktaş yok tu Beceriksiz Şansız bir Galatasaray vardı o 8.dk ki penaltı olmasaydı Maçın sonucu bu kadar içinizi rahatlatmazdı emin olun :) Saydığın pozisyondan fazlasını sizin kalenizde galataray yakaladıki çok basit pozisyonlar olmasına rağmen futbolcuların beceriksizliği sonucu heba oldu kısacası berbat oynadınız Ballı bir 3 puan aldınız.

29.11.2010
candelaa candelaa // İZMİR

benim kızdığım şey başkanın ilk başdan aldığı iyi oyuncuları gönderip dandik dandik oyuncuları getirmesi ya kardeşim keita iyi değilmiydi adam resmen şov yapıyordu nonda hep formda olup gol atıyordu. ya bu adamların suçu ne iyi oynamasımıydı gs ye yarar sağlıyacak diyemi korktunuz anlamıyorum yaa sizi bu keita atletico madrıd karşılaşmalarında 2 gol atmadımı takımın yıldızı olmadımı bu adamı niye gönderiyonuz .dossantos un bonsevisini niye almıyonuz adam kendine gelmemişmidi süper performans göstermiyormudu. peki non da niye. hep bunların suçu yönetimin futbodan anlamaması yada bunların amaçları gs yi zor durumda bırakmak bendne demesi

29.11.2010
candelaa candelaa // İZMİR

arkadaşlar adnan polat gitmezse gs düzelmez benden söylemesi adam futboldan hiç anlamıyor. keita gibi lıncoln gibi nonda gibi mehmet topal gibi iyi oyuncuları satıp yerine cana pıno ınsua mısımovıc gibi adamları alıyor. zaten gs bu keita nonda ile çok iyi bir çizgi yakalamıştı göndermenin anlamı ne . tamam mehmet topal kendi gitmek istediyse bişey yapamazsın ama onn yerine cana alınırmı yaa. büssürü adam varken bunu alıcağını mıcheal braedly yada emana yada makoun gibi adamlar baksana bu cana işine yaramaz. şu braedly i alsaydı şimdi gs uefada olur türkiye liginde bayaa yukarlarda olurdu. ama sayın adnan polat başkalarına sözüne bakıp bu adam çok iyi patlama göstericek sabırla bekleyin falan filen kandırıyorlar sonrada satıyorlar. onun için benim diyeceğim polat istifa etsin yoksa gs batıcak. istifa etmek istemiyorsa bunu birileri zorla yaptırıcak başka çaresi yok gs nin başına bela oldu resmen

29.11.2010
emailsiz emailsiz // İSTANBUL

ADNAN POLAT VE EKİBİ UMARIM EVİNİZDE RAHAT UYUYABİLİRSİNİZ.

29.11.2010
emailsiz emailsiz // İSTANBUL

aslında yorumum tamamı bu değildi fotomaç adminleri yorumumu bayağı sansürlemişler bu yorumun üzerini artık gs taraftarları sansürsüz bir şekilde okurken tamamlarlar.

29.11.2010
perfect xp perfect xp // İSTANBUL

Ayıptır,günahtır yahu,Bu taraftarların çoğu asgari ücretle '600'tl geçinen kira da yaşayan insanlar.Sİzin ayda kazandığınızı çoğumuz yeme içmeden yılda kazanamayız.Bindiğiniz arabalarınızın fiatı çoğumuzun ,almak isteyipte alamadığı 'EV' Fiatı.Eşinizle,yada sevgilinizle eğlenmek için gittiğiniz yerlerin önüne biz bakmaya dahi gidemiyoruz.Bu mudur karşılıksız sevgimizin bedeli? Buna hakkınız var mı? Ben günde 10 saat'e 650 tl kazanıyorum, paranızda asla güzümüz yok..Bu kadar zor koşullarda yaşann bir Dünya'da kimse bizimle dalga geçemez,bizim hslerimizle oynayamaz!

29.11.2010
BAYBİLEKİ BAYBİLEKİ // TEKİRDAĞ

8taş 10 yıl şampiyon olsa galatasarayın değerini bulamaz çünkü adı üstünde 3.büyük

29.11.2010
44istanbul 44istanbul // İSTANBUL

Sevinebilecek dal arayan mazlum gaysarayli...

29.11.2010
ziya06 ziya06 // ANKARA

bundan sonra ultraaslan çıkıpta kendini gs taraftarı göstermesin onlar tamamen yönetimden nemalanan çıkarcı bi topluluktur başkanın konuşmasını dinledim gayet sakin düştügümüz yerden yine çıkarız diyo kümeye düşüncede konuşması hazır gibi biz düşürdük yine biz çıkartırız diyecekdir utanmazlar

28.11.2010
beyazkurt84 beyazkurt84 // İSTANBUL

Hahahahahahaha....! Umarım Galatasaraylılar Artık Kendinizi Bjkden Fenerden Trabzonspordan Büyük Görmezsiniz Bu Maçtan Sonra...! Siz Bu Sene Şampiyonlugu Unutun...!

28.11.2010
perfect xp perfect xp // İSTANBUL

beyaz kurt sizide gördük zamanında stadı yakanlar oyuncusuna girişenler biz elbet sizin korkulu rüyanız oluruz yine meraklanma

28.11.2010
mutez52 mutez52 // İZMİR

ALİ TURAN KİMDEN TORPİLLİ ACABA?Böyle futbolla alakası olmayan bi adam hemde sağ bek gibi mevkide oynuyor.Orda adam varmı yokmu belli değil.Hagi napsın adam olmayınca kötüde olsa birini koyacak oraya.Koydu oda elinden geleni yaptı.ama Beşiktaş kazansın diye.Sadece Ali Turan mı? Bunların topunu sallayacan.Bir tane seyircisi olmayan İBB ne bak GS ya bak.Yönetim rakiplere çalışıyor.Hiçbirinde utanma sıkılma yokki.Şeref haysiyet yokki. Onurlu bi davranış sergileyip biz bu işi beceremiyoruz deyip bıraksınlar.Ama bu seyirci sizi ordan nasıl kovalayacak bekleyin görün.Ligin en kötü takımı bu gs yı çok rahat yener hemede taktiğe falan gerek yok.

28.11.2010
OZKANxxLOST OZKANxxLOST // ADANA

yha yeter be yeter

kaleciye - solbeke - ortasahaya - bide abi KEİTA "ya ihtiyac var sag kanat leş gibi yol geçen hanı ..

28.11.2010
trgt063 trgt063 // İSTANBUL

gs nin yıldızı ali turan fark yarattı çok doğru .kırılan o koltukları fubalcuların kafasına yerleştirmrk lazım gs üyeleri imza toplatın alın bu yönetimi görevden gs gs olalı böyle 3 sene ard arda hezimet yaşamadı suçlu skibbe dediler lincoln dediler keita alemci dediler rikard takmıyo takımı dediler ardayı kaptan yaptılar bir defolup gidinde kurtulalım.

28.11.2010
Kara Haydarr Kara Haydarr // İSTANBUL

Galatasaray taraftari stad yikim calismalarina erken basladi. ;-)

28.11.2010
Yükleniyor

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan FOTOMAÇ veya fotomac.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
SON DAKİKA