İbra dünyaları istedi

TÜM YORUMLAR (29)

kalan karakter 140

deli deli

Burak ve Hamit'tin maaşları düştü yakamızdan 6 milyon euroluk bir tasarruf söz konusu. Selçuk, Chedjou da gönderilebilse 12 milyona ulaşan bir tasarruf söz konusu. İbra bu 4 adamın vereceği katkıdan fazlasını verir takıma. Ama tabi ki UEFA ensemizde ve toplam 65 milyonluk bir maaş bütçesi belirlemiş durumda o yüzden imkansız :)

18.05.2016
levo levo

2 yıl ın maliyeti 30 milyon euro....:)) bu ne looooo.klubun anahtarını alsa daha ıyı olurdu.

17.05.2016
çerkesreis çerkesreis

ibra nın yanında rvp kim ki. o derece yani ibra nın yanında rvp kim? mukayese etmek bile abes.ibra böyle bi adamdır.rakamlar normal yani.

17.05.2016
çerkesreis çerkesreis

abi rakamlar normal adam normal marketting fiyatını talep etmiş. sonuçta gelecek olan adam drogbadan hagiden daha büyük isme sahip.number 1.

17.05.2016
DOGRUCU DOGRUCU

30 YILLIK GALATASARAYLIYIM, YEMIN EDERIM GS DEN SOGUYORUM... ARTIK KARA KARTAL OLCAM :D

17.05.2016
ua galatasary ua galatasary

1 sezon kötü olduk diye geçeceksen sen galatasaraylı değilsin

18.05.2016
halil_13 halil_13

bence şampiyon olduğumuzda gelicekti hem ozaman parada almıştık.

17.05.2016
saliherdin saliherdin

İbo için bu rakamları verecek olanlara hayırlı olsun.

17.05.2016
Emekli kahvesi değiliz Emekli kahvesi değiliz

Sinan Gümüş varken şov için gereksiz bence bu adam.Samimi söylüyorum bunlar paraya geliyor yürek koyamazlar.Almasın hiçbir takımımız

17.05.2016
Siyah-Beyaz1903 Siyah-Beyaz1903

dursun özbek: senede su kadar bileklik satsak olurmu acaba? ^^ saka maka bir yana da dünyalari istemis o paraya degmez yani ama gelseydi iyi olurdu cok istiyor gese liler bu adami

17.05.2016
1905 gs 1905 gs

ne İbrahimovici kardeşim sinan gibi genç çocuklar bulamadızmı dursun efendi bir an önce elini ayanı çek bu kulüpten başta o inan efendi !!!

17.05.2016
batu batu

çare cem uzan

17.05.2016
engin engin

dursun yerine Cem uzan başkan olaydı görürdünüz hayal mi gerçek mi :) jardeli ne kadar a getirdiğini google da araştırın bakın

17.05.2016
basit ya basit ya

şuanki durumda zlatan hayal! ilk 5 e gir cezayı çek abdullah avcıyı getir sistemi olan adam rodellega ve viscayı al bi agresif ortasaha bi stoper dzemali bruma telles geri getir yasin olcan umut tarık sabri jose hamit donk bilal chedjou bunlara teşekküt et eğer sneijdere iyi para veirirlerse çinden sat bu kadar basit!!!

17.05.2016
Ali Ali

En iyisi umut daha 45 yasına gelmedi hemen fiyatını arttıp 7-8 yıl daha sözleşme uzatın hiç böyle bir yetenek izlemedim daha önce cizrespordan da 42 yasında şevket var tam bizlik bir santrafor ölmeden önce 2-3 sene alıp oynatın güzel katkı yapar

17.05.2016
SE SE

Gs ibrayı değil,İbra gs yi alır :)

17.05.2016
Pibadi Pibadi

Akıllarınca yorumlarda dalga geçenler hangi takımlıysa yiyorsa kendi kulüpleri alsında izleyelim.

17.05.2016
Vatandaş Vatandaş

ibraam az istemiş..kulübün tapusunu isteseydi noolcadı acaba:))))

17.05.2016
Fakirlik Kötü bir şey yaa Fakirlik Kötü bir şey yaa

Söyleyin sponsorlara İbramın maketini bir kaç günlüğüne İstanbulda camekana koysunlar :yazık böyle olmuyo bi yeriniz şişecek valla

17.05.2016
İsveç Kartalı İsveç Kartalı

Sabriyi İngiltereye satarsanız alırsınız İbramı:))

17.05.2016
onnox onnox

teklifin içinde bileklik varsa gelir yoksa zor :)

17.05.2016
Yükleniyor

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan FOTOMAÇ veya fotomac.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
BİZE ULAŞIN