Cardozo senindir F.Bahçe

TÜM YORUMLAR (108)

kalan karakter 140

aşkıfener aşkıfener

arkadaşlar bence bazı yorumlar yanlış çünkü cardozo gibi forvet varsa söyleyin bilelim ve hak verelim

23.07.2013
yakışır fenerime yakışır fenerime

gs. bu sene bizden korksun,zaten ömürleri öyle geçti,hemde şu zor yıllarda bile,bu günler atlatılsın sen bak gör fenerimi.

23.07.2013
cumali07 cumali07

arkadasin biri de drogba gercegi yazmis... cok guldum valla burda!!

23.07.2013
gfb05 gfb05

cardoza yı adlık mı anlamdım ya ?

23.07.2013
FUTBOL USA FUTBOL USA

30 YASINDAKI FUTBOLCUYA 14,15 MILYON EU VEREN ZIHNIYET NASIL BIR ZIHNIYETIR, AZIZ BU SENE GIDICIYA CEBINDENDE CIKMIYO PARA BUSENE SAMPIYON OLSAK TARAFTARI KANDIRIRIM ZIHNIYETIYLE

23.07.2013
Fenerlive Fenerlive

Cardozo gelsin gerisi Bahanee

23.07.2013
turgay turgay

cardozoyu kesin almamız lazım.başkan 2 senedir ucuza kaçıyor.cardozo iyi bir forvet adam doğuşdan forvet.topu alır almaz kaleye gidiyor.bitiriş vuruşları güzel

23.07.2013
Furkan Çamlı Furkan Çamlı

Gereksiz transfer bu yaştaki adama bu kadar vereceğime brezilyada 20 yaşında gol makineleri var al kullan kardeşim neymar gibileri alt yapıdan 8 milyona alırsın 50 milyona satarın :D

23.07.2013
nefes nefes

aldında ne oldu bak gürün zaradan başka bişey olmiyacak

23.07.2013
orhan orhan

Fenerbahçe bu transferden vazgeçti.Ve de akıllılık etti.Değmezdi.

23.07.2013
ksk ksk

fıstık gibi bony 12milyona kaçtı ona yanarım ben

23.07.2013
fenerliii fenerliii

ben bu sahneyi gecen yil izmedim belhandayla. bukadar uzamissa gelmez ;) ondan daha iyileri var. burak GSnin cardozo benficanin elinde kalck

23.07.2013
gicik gicik

matador efendi senin niyetini gorelim bakalim.neymis.........niyeti belli olan adam

23.07.2013
matador matador

kimi alırsan al boş çıkar.çünkü niyet bozuk.

23.07.2013
bjk42 bjk42

cardozo ya sözüm yok ama o rakamlara o yaştaki oyuncu malesef bizim ülkemiz adına kötü bi rakam gönül isterki o rakama gomisi alsalar

23.07.2013
es es

ula futboldan anlamadığın ortada. gomis guizadan beter malın önde gideni. cardozo çok iyi değil. vasatın üstüne çıkmaz ama gomisten iyi.

23.07.2013
veligfb veligfb

ben emenikeye 20mln. veririm ama cardozo icin 15mln. vermem,cunku emenike bizim sisteme uyacak besleyici bi forvet,yani sow en az 20gol atar

23.07.2013
umut umut

alakası yok sow la cardozo aynı tıptemı kı emenıke dıorsun cardozo uzun pıvot sowda senın emenıke de demek ıstedıgın yardımcı santrafor sowla emenıke yan yana cacık olmaz zaten cardozoda gelmıcek

23.07.2013
fenerbahçem fenerbahçem

oscar cardozoyu alırsak şampiyonlar liginde rakiplerimize karşı hucumve atak kolaylasır kesinlikle gelmeli 3 yıllık imza atılmamalı 5 yıllık imza atılmalı

23.07.2013
yunus emre yunus emre

artık gelecekse gelsin ama .. taraftarda bıktı bu transfer işinden

23.07.2013
alınmıyorrrrrrrr alınmıyorrrrrrrr

başkan söyledi alınmıyor bence yerli bir forvet alınsınn ama illem cardozo alınacaksa sow satılsın meireles=krasiç

23.07.2013
hüseeyin palan hüseeyin palan

arkadaşlar her halde siz cardozo yu tanımıyorsunuz adam tam bir derbiçi bence bedavaya geldi acın bı bakın maçlarına siz karar verin

23.07.2013
antiGsTs antiGsTs

Cardozo 7 milyon Avroya bitti. Fenerbahçe şampiyon olursa 3 milyon Avro daha verilecek.

23.07.2013
Onur Onur

Kesin mi ?

23.07.2013
Yükleniyor

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan FOTOMAÇ veya fotomac.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.


Turkuvaz olarak kişisel verilerinizi işliyor, aynı zamanda kanunlarda öngörülen teknik ve idari tedbirleri alarak bu verilerinizin korunması için elimizden gelen tüm çabayı gösteriyoruz. İşlenen kişisel verilerinize ilişkin aydınlatma metnine veri politikası sayfasını ziyaret ederek ulaşabilirsiniz.
BİZE ULAŞIN